Aktuell driftinformation

Här finner du aktuell information om planerade underhåll och hur de påverkar dina ŠKODA Connect-tjänster.

Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta oss.

2021-01-26

Från den 26/1 kl. 20.00 till den 27/1 kl. 08.00 kommer Connect-tjänsterna inte att vara tillgängliga för SCALA och KAMIQ. Det då en uppdatering ska utföras servern som hanterar fordonets Connect-data. För att tjänsterna ska fungera som vanligt (i MySKODA-appen och i Connect-portalen) efter att uppdateringen är genomförd är det viktigt att slå på tändningen i minst en minut och därefter stänga av den.

2020-11-25

Trots uppdateringar och förbättringar i systemen finns det fortfarande störningar som pågår och som uppkommer när man ska förlänga sina Connect-tjänster. Oavsett problem som ni råkar ut för ber vi självklart om ursäkt för detta och uppmanar er till att kontakta vår Kundservice så att ert ärende blir registrerat och att problemet som uppkommit för er blir löst. Det gäller självklart även om ni upplever problem med t. ex. MySKODA-appen eller Connect-portalen. Än en gång ber vi om ursäkt för alla problem som Connect-appen orsakar er.